Storitve Zavod  english    deutsch

Ogledov: 5874        Objavi
Kolesarstvo: na Donačko goro
Potek: trg v Rogatcu - ob Draganji - Donačka gora - muzej na prostem v Rogatcu

Izhodišče poti je trg v Rogatcu, kjer si v TIC-u pridobimo informacije o celotni turistični ponudbi območja. Pot nas vodi po Ptujski cesti mimo Mesnin Žerak, kjer nam nudijo bogato in pestro izbiro mesnih izdelkov. Ob njihovi prodajalni stoji najstarejša Einfaltova kapela s sedečim Kristusom. Peljemo se naprej do kolesarske steze ob Draganji, kjer se na levi strani nahaja ogleda vreden dvorec Strmol. Po kolesarski poti se nam pogled odpre na levi strani na Marijin hrib s terasami, nato pa se srečamo s konji v konjušnici. Kolesarimo mimo muzeja na prostem po kolesarski stezi do Osnovne šole Rogatec, kjer zavijemo na glavno cesto do gabrške šole. Tu imamo možnost izbire: mimo šole po asfaltni cesti v vas Tlake, kjer kolesarimo po vijugasti cesti ob prelepih domovih, kapelah, vse dokler se ne pripeljemo do odcepa za Donačko goro, kjer se začenjamo počasi vzpenjati. Lahko pa pri gabrški šoli zavijemo desno v hrib in se po cesti pripeljemo do novega gasilskega doma, ki stoji na levi strani, se ustavimo, in kot nam kaže smerokaz, zavijemo levo po ožji asfaltni cesti skozi vas, ki se imenuje po Donački gori. Po tej vijugasti cesti, ob kateri stojijo urejeni domovi, bogato obrasli s cvetjem in sadjem, se vzpenjamo navkreber. Cesta je precej prometna, zato pazljivost ni odveč. Vodi nas do prvega križišča, a nadaljujemo v smeri proti gori, ki se dviga pred nami v vsej svoji lepoti, z vsemi tremi vrhovi. Na srednjem že bolje vidimo novi kamniti križ. Vseskozi se vzpenjamo, cesta postaja vedno bolj strma. Pred samim vrhom lahko zavijemo desno na odcepu, kjer se lahko pri cerkvi sv. Donata odpočijemo in uživamo v prekrasnem razgledu. Pot na sam vrh je dobro označena in vzdrževana, saj za njo skrbijo planinci, ki imajo svoj dom na planoti, imenovan Rudijev dom (590 m). Do njega se vzpnete po zelo strmi asfaltni cesti. Tu si pa zares odpočijte! Nudi se vam razgled, počitek očem in duši, zeleni gozdovi, pašniki, pogled v dolino, kjer leži trg Rogatec, nudijo se vam prostori za igre … In potem vzpon na goro. Srečali se boste z zmajarji, ki vas bodo morda razveselili že prej, ko bodo s pisanimi zmaji kraljevali v zraku.

Vrnemo se lahko po isti poti ali pa se po gozdni poti mimo planinskega doma naprej spustimo v dolino vse do Žahenberca in nato do muzeja na prostem.